Pre JOJ Group predstavujú sociálne siete účinnú platformu, cez ktorú oslovujeme rôzne cieľové skupiny najnovšími trendmi a originálnym obsahom. Prostredníctvom našich profilov informujeme divákov o programe našich staníc, odhaľujeme zákulisie televíznej tvorby, prinášame zaujímavé rozhovory a momenty z pracovného života našich moderátorov, redaktorov a hercov. Fanúšikovia majú tiež možnosť interaktívne sa zapájať do online zábavy a stať sa súčasťou priestoru, ktorý im poskytuje priamy kontakt s našimi tvorcami.

Rok 2024 bol pre nás rokom výrazného rastu na sociálnych sieťach, a to v počte fanúšikov, interakcií aj v celkovom dosahu. V rebríčkoch najúspešnejších médií na sociálnych sieťach na našom trhu sa JOJ Group stále drží na popredných miestach. Napríklad konkrétne TV JOJ patrí medzi najväčšie a najsilnejšie FB stránky na Slovensku.

Máj sa ukázal ako najsilnejší mesiac, kedy hokejový šampionát dominoval aj našim sieťam. Nechýbali aktuálne príspevky, trendové videá s hokejistami, zákulisné momentky, gólové akcie, atmosféra priamo zo štadióna, emotívne videoposty, štatistiky a fotografie z hokejového turnaja.

Video obsah je stále našou prioritou, preto kladieme dôraz na populárne reels či špeciálne formáty vytvorené práve pre sociálne siete, ako Daj song a #komenty. V spolupráci s JOJ play sme pridali aj nové relácie ako Nákupné maniačky – donakupované a Talent backstage s influencerkami Dianou Tuhou (@nasratazena) a Ivetou Čandikovou (@candikky).

Naše spolupráce zahŕňajú populárnych influencerov ako Matej Zrebný, Samozvany (Samuel Miškov), Nina Janová, Ema Fajnor, Diana Tuhá, Iveta Čandiková, Eva Evelyn Kramerová a Fero Joke.

FACEBOOK TV JOJ

  • ako prvá slovenská televízia sme prekročili hranicu 600 000 fanúšikov, pričom aktuálne (október 2024) máme viac ako 657 000 sledovateľov
  • niekoľko miliónové zásahy a interakcie (like, komentár, zdieľanie) mesačne 
  • priemerný mesačný reach sa pohybuje okolo 4 až 5 miliónov 
  • v máji 2024 sme mali vďaka virálnym hokejovým postom zásah na astronomických 57,1 milióna divákov, najsledovanejšie videá mali zásah na milión, resp. takmer dva milióny sledovateľov, vysoko nadpriemerné boli aj interakcie od divákov, ktoré presiahli rekordný milión
  • aj samostatné FB stránky k seriálom alebo reláciám sú úspešné: Česko Slovensko má Talent (625 000 fanúšikov), Bez servítky (205 000 fanúšikov), V siedmom nebi (173 000 fanúšikov), Nákupné maniačky (153 000 fanúšikov) či Inkognito (130 000 fanúšikov)

INSTAGRAM TV JOJ

  • 298 000 sledovateľov
  • okolo 2,0 miliónov oslovených účtov mesačne, v septembri 2024 až 10,4 milióna
  • viac ako 20 miliónov impresií mesačne
  • v máji 2024 sme dosiahli 24,1 milióna zhliadnutia videí, impresie atakovali vysoko nadpriemerných 29,7 miliónov a interakcie na jednotlivých postoch presiahli rekordných 1,4 milióna

TIK TOK TV JOJ

  • 366 000 sledovateľov
  • v priemere okolo 12 miliónov zhliadnutí videa mesačne
  • v priemere okolo milióna interakcií mesačne (like, komentár, zdieľanie) 

YOUTUBE TV JOJ

  • 1 265 000 sledovateľov
  • 2,5 miliardy zhliadnutí od svojho vzniku
  • do konca septembra 2024 takmer 130 miliónov zhliadnutí
  • medzi najobľúbenejšie podcasty patria 24 podcast: SME v kaviarni s Petrom Tkačenkom a TV JOJ Arpádom Soltészom 
    medzi najsledovanejšie videá patria hlášky a zaujímavé scény zo seriálov Nemocnica, Tomáš a Diana, Hranica, Naši, Prázdniny, Panelák, Profesionáli a veľmi populárne sú aj vtipy zo šou Inkognito

LINKEDIN TV JOJ

  • informujeme o úspechoch v rámci programovej ponuky, aj o úspešných projektoch s našimi partnermi či klientmi
  • zverejňujeme ponuky o nových pracovných pozíciách v televízii
  • zdieľame úspechy tvárí a projektov JOJ Group, ktoré majú medzinárodný charakter

THREADS TV JOJ

  • 20 300 sledovateľov
  • najnovší prírastok do „social rodiny“ TV JOJ
  • snažíme sa osloviť divákov a sledovateľov TV JOJ na všetkých možných dostupných platformách